Laatste reisverhaal!

7 september 2013 - Calgary, Canada

Vandaag opgestaan. Frans heeft voor het laatst de pap van Willy klaar gemaakt gekregen. Hij gaat dit missen:(

Toen hebben Joke en Liesbeth recepten uitgewisseld en Joke en Frans hebben foto's gekopieerd.

Nog buiten koffie kunnen drinken maar de bewolking nam steeds meer toe en het werd het ook kouder.

Joke heeft wraps klaar gemaakt terwijl wij de koffers inpakten en wogen. Ze mochten 22 kilo wegen en daar zaten we nu onder:)

Om half vier hebben Joke en Willy ons naar het vliegveld gebracht. Wij hebben voor de ingang afscheid genomen.

Helaas konden we niet meer naast elkaar zitten, dat was jammer.

We zijn om 19.00 uur vertrokken uit Calgary en kwamen aan op Schiphol om 11.30 uur. Het duurde erg lang voordat we onze koffers hadden:(

Sola en Janneke stonden ons op te wachten en dat was erg leuk.

We zijn dus thuis....................................

We hebben een prachtige reis gemaakt door maar een klein ( maar zeer mooi stukje!!!!) Canada.

Alle volgers bedankt!!!!!!!!!!

We hebben jullie met onze reisverhalen, video's en foto's meegenomen op onze reis.

Bedankt voor alle aandacht die we via mails, reacties op de website en smsjes van jullie kregen!

We hopen jullie snel weer te ontmoeten.

Groeten, Liesbeth & Frans.

1. Annelies:
    7 september 2013
    Geweldig!! Ook blij dat jullie weer veilig thuis zijn!
    X A,
  2. Casper en Margriet:
    8 september 2013
    Lieve Frans en Liesbeth,
    Welkom thuis. En wij hopen in goede gezondheid.
    De omschakeling was bij ons groot en dat zal bij jullie niet anders zijn. Nadat jullie geacclimatiseerd zijn maken wij een afspraak. Gaan we de verschillende werelddelen- die door ons vieren bezocht zijn- bespreken. Kijken waar de overeenkomsten en verschillen zitten. Canada is qua natuur wellicht een ander land dan Australië. Maar het rijden met en 'leven' in een camper zal niet zoveel verschillen.
    Voor nu, succes met het omschakelen.

Tot gauw, Casper en Margriet
  3. Petra de klerk:
    8 september 2013
    Lieve Liesbeth en Frans,
    Bedankt voor jullie kijkje in jullie vakantie. Ik heb genoten en wil meer dan ooit terug naar Canada.
    Groetjes Petra