Calgary

6 september 2013 - Calgary, Canada

Woensdag de camper en fietsen schoongemaakt en hebben Frans en Willy wat klusjes samen aan de camper gedaan.  Joke en Liesbeth zijn nog naar een groot ( en het was GROOT voor Nederlandse begrippen!)overdekt winkelcentrum geweest. 29 graden buiten en erg heet!

's Avonds zijn we uit eten geweest bij Earl. Een gezellig restaurant waar we heerlijk buiten hebben gegeten.

Vandaag hebben Joke en Liesbeth in de ochtend wat salades en andere voorbereidingen voor de barbeque voor vanavond klaargemaakt.

Na de koffie zijn we downtown vertrokken want daar was een soort Art markt. Allerlei kunstenaars stonden in kraampjes hun werkstukken te verkopen. Er waren wat optredens van bandjes. De binnenstad is heel anders dan een grote stad in Nederland maar wij vonden het leuk om hier te zijn!

Hele hoge gebouwen, nieuwbouw met oudere gebouwen samen ge of verbouwd tot één. Leuk om hier even te kijken!

Om 17.00 uur kwamen Sonja en Jay met Jamie en Tyler en later Robin en Bob met dochters Alex en vriend Chris en Julie met Lincoln.

Gezellig met elkaar gegeten. Leuk om wat kinderen met hun familie te ontmoeten.

Het is grappig om te zien dat Jamie op Jan lijkt( volgens Frans) Sonja heeft weer wat trekken van Janet, ze heeft ook rood haar. Ben heeft dit ook. Ben en Cathy wonen in Edmonton en waren er vanavond niet bij.

De barbeque werd afgesloten met een kampvuur wat de beide kleinzonen GEWELDIG vonden.

Morgen inpakken, wat recepten en foto's uitwisselen en dan om 16.00 uur naar het vliegveld. We vliegen om 19.00 uur en zaterdag komen we om 11.45 uur aan op Schiphol. Onze vlucht is TS 372.

1. Esp:
    6 september 2013
    Wederom prachtige foto's.
    Lijkt wel New York met al die mooie gebouwen!
    Succes met pakken en afscheid nemen van dit mooie land en ik zie jullie morgen!

Xx.
    Esp
  2. Annelies:
    6 september 2013
    Goede terugreis! Hebben jullie ALLES bij je????
    XAnnelies